Společnosti, které drtí konkurenci

Všichni jsme již o těchto společnostech někdy slyšeli. Například v Praze, pokud se chcete pohybovat taxíkem, připravte si peněženku, protože ta zažije druhou světovou válku a skončí napůl prázdná. Taxikáři v Praze velmi dlouho doslova ždímali turisty, domácí nevyjímaje, na tučných cenách jejich služeb, tomu ale teď pomalu odzvonilo. Na trh přišel nový web? A co že to poskytuje za závratnou službu? Žádnou, prostě nechá lidi, ať vozí lidi.
 lístečky ženy
Co je velmi důležité zmínit, tak žádná z těchto společností nemá v daném oboru žádný reálný majetek, to znamená například největší dneska již přepravce, který pomaličku vyhryzává auta taxi z jeho stanoviště, sám nevlastní jediné auto. Poskytovatel půjček dnes nic nepůjčuje. Největší společnost, která nabízí ubytování, doopravdy žádné hotely ani byty nemá. Co se děje?
 
Lidé začínají přicházet na to, že internet je skutečně plný neomezených možností, které jen čekají na to, aby je někdo objevil a zužitkoval. Proč se trápit pořizováním aut nebo kupováním hotelů, když můžu akorát za malý peníz zprostředkovat lidem možnost, aby mohli podnikat tak trošku na očko. Stačí si jen přes web kontaktovat cílového člověka a všechno je zařízeno. A proč vlastně nabírají tyto společnosti na popularitě? Zkrátka, protože lidi sami vidí, že někde je něco špatně a proč by si měli připlácet, když to jde pohodlněji, lépe a hlavně levněji. Proč takhle nepronajmout své auto cizinci, který potřebuje hodit z nádraží k Václavskému náměstí, když tam jedu taky? Třeba mi i pokryje benzín, ba budu mít něco navíc a zase něco ušetřím!
 myšlení mimo krabici
Vývoj těchto společností, jejich další směřování se samozřejmě starý establishment snaží zarazit všemi svými prostředky, ale zkrátka pokrok, jak se říká, nezastavíte a je jen otázkou času, kdy se budou muset tradiční poskytovatelé těchto služeb přizpůsobit, a hlavně budou s nimi muset srovnat své ceny. A kdo z toho bude profitovat? No přece my, zákazníci, protože nižší ceny, to znamená lepší dovolená! Co bych za to dal, kdybych mohl strávit 3 dny v Berlíně za jeden a půl tisíc… vlastně, já už za to něco dal, ten jeden a půl tisíce!

Společnosti, které drtí konkurenci
Ohodnoťte příspěvek
Publikováno v Www